неделя, 1 ноември 2009 г.

За Меро, Бойко, Megadeth и терминалния сандвич

Странен ден е днес. Неделя. Мразя неделите, защото след тях идва работната седмица и стотиците ангажименти. Но... днес не е обикновена неделя.

Моя приятел Меро е пуснал статия за цензурата в медиите. Ошаматих се. Не ми трявба алкохол, за да се гръмна кротко от това, което е написал. И е истина.Това в десет сутринта. Подробности на http://www.facebook.com/merimtenev?ref=nf

Всяка друга мисъл освен тази, която управлява е...да кажем недискретна.

Културен шок номер едно.

Един приятел ми прати новия албум на Megadeth. С текстовете. Ми да се самообесиш, колко тези пичове са напили света, и описали разбира се. Говори се за мутрата Обама, Пинокиото Блеър и още неща, които си мислим, ама не смеем да ги кажем на глас.

Културен шок номер две.

Летище София терминал 2. Сандвич. 10 лева.Бира и пуканки 20 лева.Днес има промоция на ръчен багаж. Обадете се на каката, която го играе салонен управител. Ще ви уреди. Щото няма много пътници. Ми, моя ръчен багаж е 25 килограма тротил. Днес е примоция. Може.

Културен шок номер три.

Бойко не се вписва в схемата, ама дали?

Океана от сандвичи с изгнила маруля, дали не е коректив за едно болно и незряло сирене, което ние наричаме – Нашия свят.

И Бойко да е червейчето?

Не ми се вярва.

Аз съм червей...

Той е...

Калта ми дойде много.

Няма коментари:

Публикуване на коментар