неделя, 15 ноември 2009 г.

Зодия Рак

От няколко седмици спорим с приятели за еволюцията. Смея да твъдя, че моята теория е най – правилната. Това между другото.

Имам претенциите, че познавам човешкото тяло в детайли. Не мога да си обясня един феномен от научна гледна точка обаче.

Как така става, че съвършените клетки се израждат. И придобиваш рак. Изродените клетки обсебват твоя организъм и те водят към... ами, да наторим земята е най – тъпото, което мога да кажа.

Ниските нива еволюционно, не боледуват от това.

Защо, по дяволите, ми е да съм човек, а не зелена еуглена.

И най – лошото е, че си култивираме изрода, храним го, даваме му вода и соли и за благодарност той ни убива.

И се питам дали това не е заложено и в съзнанието. Чудовищата , за които никой не си казва, не са ли Рак на мисленето.

Да ,той не убива физически.

Каква е ползата да живее тялото ти, с рак на мислите.

Не искам да съм болен от рак. Конвенционален.

Предпочитан го обаче, пред рака на мислите.

Ако там се издъни ситуацията съм свършен.

И еволюцията ще ме загуби като кадър.

Няма коментари:

Публикуване на коментар