вторник, 10 ноември 2009 г.

„Направо съм отвратен”


„Ако опознаем тайните на вселената ще изпаднем в голяма скука.”
„ 60 % lucky today - publish to wall”
Това са три цитата от мрежата. Единия е на сър Алекс Фъргюсън, другите два са от Facebook – а.
Днес било 10 ноември. И кво от това. Масовата полюция заляла ме от вестници, телевизии, електронни издания и всякакъв род медии, не е лошо като облекчение, за полюцията говоря. Какво ли не се изговори за този ден. За, против, за Тодор Живков и тоталитаризма, за мутренизма и чалгията , за свободата на словото, за самия извор на демокрацията. За самата дума демокрация.
Лично аз не вярвам на нищо, което почва с Демо – първата ми асоциация е Демоверсия. Демек, купуваш си списание за 2 лева с диск на най – новата игра, играеш малко, замазват ти се очите, а същинската ти струва 20 пъти повече и нямаш пари да си я купиш.
И за да се присъединя към общото облекчение ще кажа, че моята лична стена е най – важна и тя не се променя от една дата.
Тайните на вселената са ми по – важни от тайния живот на тайните тайни.
И за първи път съм съгласен със сър Алекс.
Вали, поне в София. И си нямаме домино за бутане.

снимка sibir.bg

Няма коментари:

Публикуване на коментар