понеделник, 2 ноември 2009 г.

Да сготвим манджа за 5 плюс

Един приятел от Щатите ми изпрати рецепта за пай. Такова нещо не бях виждал. На всеки продукт имаше цена и местоположение, демек, откъде да си го купиш и да си на делавера. Рових доста в този сайт и в мен се настани едно съмнение. Тия дали не се гъбаркат с бедното сираче? Мръсни американци такива. Капиталисти от класа, ей!

Е, да де, след кратка консултация с моя приятел се оказа, че това е нова практика и е истина. Верно сиренето е 75 цента за 250 грама. И всеки, който пуска рецепта насочва потенциалните си читатели, дека да пазарят.

Отличници. Браво.

Това си мисли един Андрешко, който вечно е със съмнението, че ще е прекаран. Какво да се прави, хората по белия свят са шесто поколение сладкари. Аз съм нулево поколение, и дори не знам какво точно.

Обаче първото поколение пожарникар си писа 5.

Много скромно за неговите мащаби.

И се чудя дали е по двадесетобалната система за оценяване или по десетобалната.

Не е ясно.

Както не е ясно, кой, как, и защо приготви специалитета ДАНС.

И кой ще готви с тежките елементи от таблицата на Менделеев в тенджерата Белене.

За предястие – акциз върху цигарите.

За десерт - пай от тикви.

Каквито сме ние, когато ни ги пробутват такива.

И ръкопляскаме.

Няма коментари:

Публикуване на коментар