четвъртък, 15 октомври 2009 г.

Яйцето на лешояда


Знаете ли какво е махмурлук? Това е състояние, при което и в най – топлия летен ден ти излиза пара от устата. Ето така се чувствам, без да съм пил и капка алкохол последната седмица, тази сутрин. Купих си няколко вестника и милата женица ми предложи най – новия, днес излизал първия му брой. Печатното издание, наричащо се „Галерия”. Буден интерес от моя страна, защото бях чувал нещо за него. И тъй като свързвам г – жа Патрашкова с културата наивно си помислих, че ще чета за книги и картини. Ама какви книги, какви картини, свят ми се изви като го отворих. То не са полуголи снимки, то не е език достоен за средно статистическа мутреса, дори има коментар на Явор Дачков, познайте за кого... аз няма да ви кажа. Разбира се не минаваме и без рецептите на Ванга. Страхотевично ви казвам.
Компромати, мейли, Таня Дончева си изпуснала спирката.
Провидяха ми се кръжащи лешояди, „Труд” ми се стори като „Таймс” и станах фен на „Уикенд”.
Ненадейно развих клинична картина на класически махмурлук – гадене, главоболие, свръхчувствителност към звукови дразнители и започна да ми излиза пара от устата. Нищо, че съм на 27о по Целзий.
И се чудя дали да съдя този вестник за морални щети.
Защо ли?
Той обезсмисли неистовите ми усилия да не пия алкохол.
Сега съм махмурлия.
Как пък няма?

1 коментар: