понеделник, 21 септември 2009 г.

Има ли пилот в самолета


3000, 30 , 5, затворени улици, тормоз над гражданите, които не са заинтересувани и не викат през прозорците си. 2:0 на терена.
Това е разносметката от т.нар. Вечно дерби. 3 000 полицаи, 30 арестувани, 5 коли на градски транспорт пострадали, затворен център на София.
Да не говорим за живеещите в района. Те си планират така деня, че да са си вкъщи поне 3 часа преди мача.
Кой се питам аз ще плати щетите от вандализма на тези ултраси?
Ами аз, от моите данъци. От моите билети за градски транспорт. От моите пари.
Не знам дали полицията следи спортните форуми. Там интернет агресията е придобила колосални размери. Проста регистрация, като анонимен потребител и можеш да псуваш, заплашваш, кълнеш и каквото се сетите. Не ме разбирайте погрешно, в тези форуми има и нормални хора и те се дистанцитат. Дори играят футбол Левски на ЦСКА, и след това пият бира заедно. Жалкото е, че са малцинство.
Много сме, хората , които искат да си заведат детето на мач и не смеят. Щом един журналист беше бит, бяха посегнали и на детето му какво остава за мен?
А синът ми иска. И аз искам да му покажа Франческо Тоти на живо, ама не смея.
Има нещо сбъркано в цялата работа.
Какво е?
Може би съотношението 3000:30:5.

Няма коментари:

Публикуване на коментар