петък, 19 ноември 2010 г.

Водата като съвкупност от клетки


Писна ми да се занимавам с образованието на децата ни, но днес изтрещЕх. Синът ми кротко си научи урока за кръговрат на водата. Разказва го с разбиране и желае да го изпитваме още и още...

Майка му взима учебника, за да види какво пише там и попада на следната задачка – закачка:

„ Представете си, че сте малка дъждовна капка. Разкажете за своите пътешествия и приключения.”

Ами на мен малко ми е трудно да си представя, момче, което има Батълстрайкър и Бакоган да си се представи, като малката капка в големия лош свят.

Та, вдъхновен от моя приятел Александър Радев, реших да напиша съчинение по темата и добре, че не съм трети клас.

Начало:

Представям си, че съм дъждовна капка...

Представям си, че съм дъждовна капка...

Представям си, че съм дъждовна капка...

Не мога. Май нямам въображение.

Ако бях дъждовна капка, момче ли щях да бъда или момиче?

Аз какво съм?

Капка или момче / в моя случай /?

И как така да си представя, че се изпарявам?

Ами, ако съм момиче и се превърна в лед, дали съм „Ледено момиче”?

Като се изпаря и съм в облаците, дали съм ял гъби от ония?

А, като падна от облаците, дали хората ще ме смятат за „паднал от облаците”?

Попаднах в планинска река. Леле как ме заблъска живота.

Тя се изля в море.

Имам морска болест - помощ.

Мразя студено. Ама всички до мен се структурираха и застанаха мирно...Студеноооо...

Я, взех да си представям, че съм дъждовна капка.

Верно съм изтрещЕл.

Край

Както казва Ади, крайно време е да започнете да запечатвате страниците И на този учебник.

До там ли се стигна.

Да четем учебниците на децата си, за да запечатваме страниците с глупости написани на тях.

Бегооом марш от държавата на Камъка върху киселото зеле.

1 коментар:

  1. Ха ха ха , тези неща ги зная отдавна.Споко , аз все още не съм изтрещела...ха ха ха -просто поредния обръч, за да се види дали ще издържа.

    ОтговорИзтриване