вторник, 9 ноември 2010 г.

Вярвате в ангели? Аз вярвам в таксиметровите шофьори...

Те са бъдещето на България. Не ангелите разбира се. Те са необходимото допълнение към Бог.

Днес, поредната случка с таксиметров шофьор ме убеди в тяхната неизменност на битието и съзнанието, което определя кроткия животец на Андрешко в държавата на тази територия. Само да поясня, че за мен Андрешко е символ на професията, упражнявана в жълти коли.

Какво се случи.

Без да ви отегчавам, поръчах си такси от работата.

До нея се намира един хотел, по разбираеми причини няма да спомена името му. Ще бъде реклама, а аз не правя такава.

Поръчвам си аз колата оттам, защото го знаят всички таксита в София, просто ми е по – удобно. И какво се случва...

Звъни ми оператора за таксито, аз излизам на улицата и виждам как две руси, много приятни дами се качват в него. Продължавам да чакам, докато операторът на жълта кола не ми извика:

- Тия са за Мола, ше ги оставиме и ше те врътна до вас, познавам те, возИл съм те и друг път, взех двата курса...

Казвам му, че дамите ще се возят сами все пак...

Той обаче е настоятелен и ми казва:

- Обясни им, знам те аз, говориш английски, че сте в една посок, друго такси няма да дойде скоро, кво толкова...

Вината е моя, но се съгласих. Бях уморен от работа, деня ми беше отвратителен плюс това и нещо се опитвам да се разболея.

Обясних на дамите ситуацията.

Стигнахме до тяхната дестинация и аз...

Постъпих като кавалер, който се е натрапил и казах, че аз ще платя таксито.

Тръгнахме и той се обърна към мен:

- Е ся, ква беше тая работа, тия шеха да дадат 5 лева и ти пет...

Спрях го на средата на пътя, изнесох му лекция, как не се прави така, Ралица е виновна за това, че си говоря с тия, а вече не влизам в битки с тях, дадох му десетте лева и се прибрах пеша.

В къщи бях посрещнат с „песента” на Дидо Икебаната „Дъртака”. Ралица е виновна, но не много, щото щях да разбера някак си за нея.

И след кратко семейно съвещание решихме да помолим Онзи, които праща изпитания само на любимците си, поне една седмица да не бъдем такива.

Ти, който си на Небето...


1 коментар:

  1. Де Ниро има ли нещо общо с Андрешко?:)
    "Перфектен" завършек на деня ти- с Икебаната. Какво повече да иска човек?! Освен да не бъде любимец поне за малко.Добро желание:)
    Провали опита на настинката. Не и се давай! Спокойна вечер;)

    пп- аз все попадам на добри андрешковци. Явно отдавна не съм любимец на Оня от Горе;)

    ОтговорИзтриване