четвъртък, 20 август 2009 г.

Обяснение в любов или изглаждане, на това което…

Няма да се изглади. Аз няма да се променя, ти си ме избрала такъв.
Ти няма да се промениш, аз съм те избрал.
Докарването до края на търпението на един от нас отнема секунда.
И дни мълчание.
Може би, заради пустото его.
Което е силно и противоречиво, и при двамата.
Което ни кара да си кажем нещата....
Такива каквито са.
Всяка дума на другия ден е изтерзана от това да се...
Да избегнем поредния сблъсък.
Не искам така.
Така не ти вярвам. Нещо, което се случва веднъж на месец....
Предпочитам да е всеки ден, но да е истина.
Никога не съм те подценявал. Никога не съм си мислил нещата, за които ме обвиняваш...
Не вярвам, че синът ми не ме обича.
Не вярвам, че дъщеря ти е подценена.
Не вярвам.
Вярвам в наШта любов повече от всякога.

Няма коментари:

Публикуване на коментар