петък, 17 юни 2011 г.

Кроули Таун или как всяка работа е „ ... проста работа за умни хора.”

Един мой преподавател обичаше да казва следната реплика:

”Медицината е проста работа за умни хора.”

Знаете ли кои са Кроули Таун?

Нарочно съм го написал на български.

Тези които в петия кръг на най – стария футболен турнир в света, гостуват на Манчестър Юнайтет.

Пекаря и пощаджията /това разбира се е...хиперболизация?/ се срещат с профитата на Олд Трафорд.

Забравих да спомена, че Кроули е непрофесионален отбор.

Резултатът е логичен.

Обаче...

Има нещо толкова истинско в тази среща.

Мениджърът на Манчестър Юнайтед Алекс Фъргюсън разкритикува играчите си след победата с 1;0 над полупрофесионалния Кроули Таун за ФА Къп. Шотландецът дори призна, че тимът от конференциите е заслужавал да измъкне реми насред "Олд Трафорд".

"Кроули заслужаваше равенството с оглед на играта си през второто полувреме. Без съмнение няколко играчи не си направиха услуга с представянето си. Доволен съм от първото полувреме, когато бяхме ОК. През второто обаче не бяхме на висота. Губехме всяко единоборство", заяви Сър Алекс.

"Разочарован съм. Явно някои играчи не разбират какво е ФА Къп. Това е най-големият урок за тях", допълни Фърги.

Проста работа за умни хора.

Далеч съм от мисълта да величая САФ, все пак съм фен на Ливърпул, ако някой не знае какво означава това, да се информира. / САФ – Сър Алекс Фъргюсън /

Но...

МЮ / Манчестър Юнайтет / стана шампион на Англия и игра финал на Шампионска Лига.

Благодарение на Кроули. Как ли? Отговорете си сами.

Чудите се защо ви занимавам с футбол ли?

Ами да ви кажа честно ми писна от ББ откриванията, Тцв Тцв акциите, на които дори и „Такси” на Люк Бесон би завидило по тъпота.

АЗ ЯСНО ЗАЯВЯВАМ, ЧЕ ОТИВАМ В КРОУЛИ /ше ме земат, имам два крака все още/ и ще ритна Рууни в глезена, лекичко разбира се.

Поредният ми колега замина...

Още двама се готвят.

Върви им процедурата по лицензиране на дипломите.

Изброих седем бездомни кучета и една старица, която проси, само докато си купувах цигари.

Политиката, поне според мен би трябвало да е : „ Проста работа за умни хора.”

Явно не е.

Поне тук в България.

Няма коментари:

Публикуване на коментар