вторник, 22 февруари 2011 г.

Светът откачи и аз покрай него, бедни ми Бертолучи, защо не умря на снимките

Китай, тази една последна опора на цивилизацията, смята да приеме закон, който да забрани на Далай Лама да се прероди на друга територия, освен Китайската.

Моля ви, кажете ми, аз ли полудявам?

Отговорете с писмо. Ако може с едносричията „ДА” или „НЕ”, по възможност.

„Малкият Буда” беше откровение за мен.

„7 години в Тибет” още по – голямо.

Започнах да се интересувам от Далай Лама по повод филма.

Този, последният Лама.

Хората в Тибет са замесени от друго тесто.

Най – вероятно е от надморската височина.

За монасите в манастирите всички знаят достатъчно.

Смирението им е пословично.

Няма да наблягам на примери, но цветнопясъчната картина, която се реди върху пода година, две и след това...Авторът поема дълбоко въздух и я издухва.

Тези хора са свободни в умовете си.

Законът на Китай не важи.

Онзи чичко с очилата, ще се прероди където си иска, мили ми производители на Nike, това че сте древна цивилизация и имате страхотна кухня не ви прави всемогъщи, колкото и да ви се иска.

За протокола ще кажа, че предпочитам да готвя тайландска кухня.

По – чиста от вашата е и е далеч по – вкусна.

Не е лошо да имаш имперски амбиции.

И мръсни ресторанти.

Няма коментари:

Публикуване на коментар