неделя, 27 юни 2010 г.

Защо ли от дете не съм бил толкова щастлив

Случи се така че попаднах на един мач от иначе скучното световно първенсво по футбол

Не слагам препинателни знаци нарочно

Германия англия

Когато моите деца викат за Ливърпул защото така съм ги научил ще им показвам този мач

Ще си го гледам и аз

Германия показва как се прави

Показва джентълменство и не унижава англия докрай

Такъв мач няма да се повтори освен ако на Европейското...

Може ли някой да ме обори че Германия играе най атрактивно

И може ли някой да ми каже че световното е скучно

Виках най – вероятно са ме чували до Орлов Мост

Дори и жена ми почна да вика за...

Футбола

Този който игра Германия

Той е важен нали

1 коментар:

  1. Всичко е чудесно,но си има край,зашото в другия кръг маншафта се среща с ония лудите атаки на Меси и ко.А на това световно евро футбола е трагичен и само бундестима и лалетата правят нещо да го отсрамят.

    ОтговорИзтриване