сряда, 3 юни 2009 г.

Писна ми

Писна ми от предизборните кампании.

Писна ми от това да гледам каква ще е България 2011 - та година.

Писна ми да ми казват, че са правили грешки.

Ами, ако не съм убеден за кого да гласувам?

Ами няма га го направя.

Защо ли?

Защото „Синята коалиция” отново ми показва светло бъдеще.

Е, аре стига де. Спрете. ГОДИНАТА Е 2009, А НЕ 1990 – ТА.

За Бога хора, променете се, станете модерни, ако ли не – няма да гласувам за вас.    

За БСП всичко е ясно: ТЕ СА ПРАВИЛИ ГРЕШКИ.

Ами, за Бога братя, след като грешите, защо да гласувам за вас.

Бате Бойко – НЕ СИ МИ СИМПАТИЧЕН.

Волен – ПРЕИГРАВАШ СЪС БОЛЕСТТА СИ / ПАТРИОТИЗЪМ=ПАРАНОЯ /.

Яне – МНОГО Е ВАЖНО ДА БЪДЕМ СЕРИОЗНИ.

Другите не ги познавам и не искам.

Е, какво ми остава.

Да не гласувам.

НЕ ЖЕЛАЯ ДА ГЛАСУВАМ ПРОТИВ.

ИСКАМ ДА ГЛАСУВА ЗА.

 

Потър Певш.      

1 коментар:

  1. така както си го подкарал ти осана само ДПС. А ако не гласуваш, печелят пак те. И БСП, те. статуквото. Не гласуваш против, гласуваш ЗА промяна. Понякога трябва просто промяна, каквато и да е, ще му мислим после.

    ОтговорИзтриване