вторник, 27 септември 2011 г.

Когато една жена е усмихната или е правила секс, или е на Ксанакс

Репликата на моя позната и приятелка „ Ако една жена е усмихната или е правила секс, или е на Ксанакс...” ме изуми.

Не мога да разбера, как така хапчето замества секса по дяволите.

Добре, ако трябва да съм честен за мен сексът е акт на задоволяване на двамата партньори. Които са усмихнати след акта. И двамата. Поне за 24 часа.

Самозадоволяването се брои, ама не много.

То е като семките, участваш, ама не си нахранен.

Как така има хапче, което ти докарва усмивка, когато си незадоволен.

Ами най – вероятно има.

Но, Хапчето спира да действа...все някога.

Не искам да правя никаква аналогия със секса, но все пак...

Ние си избираме политици в един вид любовна игра. Те ни свалят, омайват, звездите и още три обитаеми планети са наши...мога да продължа още, но не ми се иска.

Ние какво правим:

Избираме Новия Месия, който ни обещава...

Простете, но нашия народ се държи като седмокласничка на първа среща / аз съм от старото поколение все пак /

Избира се първият, който може да плюе през зъби.

Ей тъй:тзззт...

Е, да де, ама след първата среща всички трябва да са на Ксанакс, защото контакт няма.

И Хапчето спира да действа.

Не е ли време седмокласничката с отнета девственост по всички фронтове да порасне.

Няма коментари:

Публикуване на коментар