събота, 21 май 2011 г.

Пак ще си кажа нещо дето ми идва отвътре и ми е болезнено в областта на панкреаса или отворено писмо до И.И.


Много рискувам с това, но не ми пука, както каза едни мой добър приятел, опериран съм от инстинкт за самосъхранение.

Както неведнъж съм казвал, събота е странен ден, най – странния от всичките седем.

Следя Блогът на на един много известен блогър, ще го нарека И.И. Той преобърна вселената ми в рамките на 25 часа. Забрави. Забрави за Вчера, Джамията, аз така и викам от дете.

В света на сенките и техните продължения имало някой, който не бил продължение, не бил и сянка.

Интересно ми е как забравихме вчера.

От този Блогър очаквах зловеща, по – зловеща от моята позиция относно Джамията, аз така и викам от дете.

Няма такова нещо.

Той си говори за паметника. Той му пречи.

Ами, хуаву, на обикновен софийски жаргон, по народно му сленг.

Хора, вчера се случи нещо...

Чудя се защо ли не бият камбаните?

Къде са Християнските... а бе Александре, за кво си сЕднал тука и се пОтиш да си търсиш буквите.

Оди довечера в шест да набиеш турчелята и техните подлоги.

След малко, само да си допиша, това още го мога.

И.И. забрави за вчерашния ден.

Ше ги смачкаме килимарчетата.

Паметник ли?

И.И става въпрос за нещо много по – страшно от шибания паметник.

Става въпрос за хора, които се бият на молитва.

Става въпрос за обезценяването.

За 20 лева и две хапчета, това откъде го знам е лекарска тайна, деца горят килими.

Паметника е важен.

Той бди.

И като го няма него светът ще е по – красив?

Глупости.

Вчера едно малко човече върна „България” , този път е в кавички, защото ТОВА НЕ Е БЪЛГАРИЯ, опа, всъщност я докара до Bild. Напредък некакъв.

Паметници ли?

А хората?

Нали мостовете са стени, когато няма реки...

6 коментара:

  1. Може и да станем хора някой ден, но след вчера е по-малко вероятно.

    ОтговорИзтриване
  2. Бъркаш. Човекът не е блогър, а журналист. Ако беше блогър, нямаше да е проблем, защото всеки в личния си блог определя сам темите.

    ОтговорИзтриване
  3. ...да де, ама ставането (на хора) зависи от всички нас, от нашата търпимост, от гласовете на тези, които вкараха подобни "джуджета" в парламента. Докато царува разбирането "това няма да се случи на мен" и "склонена глава сабя не я сече" няма как даже да си представим светлината в края на тунела. ...уви, с темповете, с които губим интелектуален потенциал няма да е скоро :-(

    ОтговорИзтриване
  4. До Владимир: Иво отдавна не е журналист, а е циркаджия показващ се по телевизиите.
    Това първо и второ не се изказвай неподготвен за неща които не са ти от списъка за " неща които не знам". Малко неудобно се получава. За теб.

    ОтговорИзтриване
  5. Радвам се, че все повече хора осъзнават какво представлява агент Ивайло

    ОтговорИзтриване
  6. http://ivo.bg/
    Защо властта протака своята контраатака
    :)

    ОтговорИзтриване