петък, 11 декември 2009 г.

Земля в илюминаторе

Далеч съм от каузите на еколозите и тяхната борба. За мен като редови циник глобалното затопляне и климата са имагинерни и недоказуеми каузи, с които не малко се спекулира. Но признавам логиката на тези твърдения. А, тя е видима с просто око, дори и от невежа като мен, който приема Джурасик парк, като откровение за динозаврите и екосистемите.

Ами, просто и ясно казано, без отклонения, за България мерките срещу климатичните промени струват 20 000 / двадесет хиляди / евро.

И тук се намесва моето чувство за вина, че съм съпричастен, като български гражданин към това.

Ама, как така ще дават моите пари на някакви си там.

Данъци си плащам редовно. Блъскат ме в градски транспорт – редовно, ония ден дори си купих билетче, непокътнато е.

Ходя по улиците – редовно. Тротоарите са заети. Все пак някъде трябва да се паркира.

Ходя с кол да си взимам детето от градина – редовно. Цяла глутница бездомни кучета се помещава между входа и полянката отсреща, ако не си подготвен...

И тия от моите пари за климата.

Цели 20 000, ама това си е срамота.

И вече сериозно, ама темата не е...

Преслава харчи повече, за да си пазарува и глези.

Азис би дал повече.

От членския внос на СДС за годия ще излезнат лев, два повече.

Говоренето не прави нищо друго, освен кротко раздвижване на въздуха на определена разстояние от устата.

Без да обиждам никого, бих казал, че оттава да си извадим кашкавала и порязаницата хляб и посредата на света да викаме „ Булгар, булгар”.

Жалка работа.

И аз съм част от нея...

За тъга и жалост.

Няма коментари:

Публикуване на коментар