понеделник, 28 декември 2009 г.

Сарафница с Герб

По Коледа стават чудеса, все още не знаят, кой съм и не ме следят. Блогът ми е скромен и имам сравнително малко последователи. Но, за това пък имам достатъчни входящи обаждания на мобилния телефон, част от които са с доста спорен характер. Пациенти, какво да правиш. Уводът ми се проточи и мисълта ми се отклони в посоката задвод, но така се случва понякога.

Голямото предизвикателство към човека, който е втори в Светата троица, според един колега, беше да направи Герб на сарафницата. Обичам тази хубава дума, САРАФНИЦА, предпочитам я пред Чейнч Бюро, което си и е значението по принцип.

Та, едно време в сарафите са обменяли монети и пръстите им са били покрити с лека патина от медните и сребърните монети.

Така и станало, „Той” направил Гербът, всичко станало по план.

Само дето имало едни хора, които не могли да обменят своите медни монети в сарафницата, защото можели да говорят сами.

Пазвантите на „ТОЙ” били толкова послушни и добре обучени, че не позволявали говор, дори и шепот, който да не е рецитал на управника на града. Или негова възхвала.

И се случило така, че градоначалникът, самозабравилият се градоначалник, решил да представи своя Герб на съвета.

И тогава се видяла истината, поне от хората с медни монети.

Сарафницата сменила просто профила на предишната.

От наследствено – аристократична на пазвантско – бияческа.

И на Герба има ухо, освен мечовете, летящият „ТОЙ” , неговото убиване на змея, копието му и гласа му, записан вътре на вградено CD.

Лоша работа, имам си две сребърни монети, ще си ги крия. Няма да ги обменям, но най – вероятно те вече знаят.

Добре е, че не са 13, като тези на Герба.

Щеше да е лоша работа.

Нищо не разбрахте, нали?

Ами, след като законът за подслушването, не мина при предишните, няма да ги наричам никак, сега ще бъдем доказано уязвими и под контрол.

Няма да цитирам една книга, едно риалити и една действителност, в която живях 19 години.

Връща ли се онова време?

Според мен да.

И ако обича, премиерът Борисов да отговори на моя въпрос.

Как така, някой ще може да ме следи, където и да е и защо?

Може би съм много интересен с това, че не харесвам Герба?

Аман от послушни хора.

Няма коментари:

Публикуване на коментар