вторник, 15 декември 2009 г.

Червената Коледна звезда

Цял ден се питам, има ли някакво значение и промяна в статуквото на парадоксалната реалност, в която живеем. И не мога да си отговоря на този, така наболял в съзнанието ми въпрос.

Принципно не се изразявам толкова сложно, защото съм си малко простоват, но в цялата бъркотия от днес две неща ми направиха впечатление.

Първо ще се прави референдум. За какво, не е толкова ясно, ясно е само, че е за някакви новини на турски.

Второ ще ме следят, електронно и цялата ми комуникация ще е на разположение на МВР.

А, на всичкото отгоре синът ми си купи Червена Коледна звезда, която ще блести на елхата по празниците.

Ами, някога в моето детство, беше много отдавна, по това време на годината се замеряхме със снежни топки. Имаше група деца, обаче, които слагаха камъни в снега и доста от нас пострадаха.

Май сега пак си играем на снежни топки,само че на доста по – високо ниво и големите момчета пак слгата камъни, там където трябва да има само кристализирала вода.

Имам си Червена Коледна звезда, защо ли някакси се оносталгих.

Няма коментари:

Публикуване на коментар