понеделник, 7 декември 2009 г.

Изворът на белоногия / предколедно блицинтервю със Сашка Васева и Яне Янев /

Според вас вселената разширява ли се:

Сашка: На този въпрос могат да отговорят само братя Галеви. Според мен не. Защото ние сме една частица от нея, но с безгранична душа, себеотрицание и песен.

Яне: Ако се разширява , ще сезирам ДАНС и прокуратурата. Но имам известни подозрения , един депутат ми изчезна безследно...

Сашка: Ех, Яне колко си мъжествен.

Яне: Благодаря, но това не е важния въпрос в момента.

Какво е мнението ви за изневярата:

Сашка: Стига душата му да е моя, бих простила всичко...и бих изпяла песен.

Яне: Не бих простил само изневярата в една корупционна схема.

За вас любовта е:

Сашка: Всичко, обозримата и необозримата вселена, безграничното аз на третото око, което ще ни спаси.

Яне: ДАНС.

Сашка: Яне, не съм предполагала, че обичаш да танцуваш. Ако бяхме партньори в онова мазно и покупно шоу щяхме да ги разбием.

Яне: Държавна Агенция Национална Сигурност.

Сашка: Ааа, какъв си принципен професионалист.

Яне: Да, но това не е най – важното.

Какво бихте взели на пустинен остров:

Сашка: Себе си и песните, които нося в сърцето си.

Яне: Нищо са РЗС и цялата, повтарям цялата и непокътната ми парламентарна група.

Сашка: Ех, този Яне само за работа мисли.

Яне: ...

Идва Коледа, какво бихте си пожелали:

Сашка: Мир, любов на всякъде по света, една мъничка сълзица за дечицата, бездомните и сирачетата, за които съм отворила голямото си сърце.

Яне: Да ми върнат депутата в групата. Така сме непълен член на парламента. А всички знаят, че само пълния член може да работи.

Сашка: Янеее, много...

Яне: Стига с тия намеци, аз съм твърд и непоколебим в борбата си.

И последен въпрос, има ли Дядо Коледа:

Сашка: Има разбира се, аз лично съм го виждала в детската градина и даже наскоро в мол София.

Яне: Сезирал съм ДАНС и прокуратурата за изясняване самоличността на лицето Коледа и неговите приходи.

Благодаря.

Няма коментари:

Публикуване на коментар