сряда, 6 май 2009 г.

СДС

Аз съм малка пеперудка,

Кой ще каже, че съм не.

 

Гледах вчера, гледах и се върнах 1996 година. Евтино, без никакъв живот и същите хора. Мозер, Мартин – той е ново лице, ама със старо мислене. Костов си е Костов. Кошмарът на всички социалисти, Догановци и други създаващи кризисни шабове.

По дяволите Мартине, ти си на 30 години и живееш  в 2009  година не се дръж като пеперудката на Мечо Пух. Говори, атакувай нещастниците, които ти пречат. Назови ги. Да се знае, че купените, закоравели мъжки характери са задници на ДПС. Без вазелин. Без грам морал. Но каво ли можеш да очакваш от такива.

Не се дръж аристократично. Наври ги там където им е мястото. При свинския грип, който 4 години ни прави на маймуни.

Зарежи тия лозунги и говори нормално, ядосано и гневно.

Ако пък не.  

      СДС

Аз съм малка пеперудка,

Кой ще каже, че съм не.

 

1 коментар:

  1. Направо странно звучи тоз младеж Мартин като му отпуснат малко ти-ви време. Все едно че слушам по радио-точката закачена на входа на ТКЗС-то бюлетина за Народните успехи при усвояването на новата реколта !

    Имах аз надежда една ... но угасна вчера тя ...

    П.С. не мешайте дашното НАДЕ с надеждата дето визирам ...

    ОтговорИзтриване