сряда, 13 май 2009 г.

ИВАН КОСТОВ МИ ПРЕЧИ, ЗАЩОТО:


 

1.   Казанчето в банята ми тече.

2.   Телевизорът ми се развали.

3.   Времето е гадно.

4.   Шефката ме тормози.

5.   Настъпих кучешко лайно.

6.   Млякото в хладилника е студено.

7.   Водата е някакси мокра.

8.   Пердето в хола е с гаден цвят.

9.   От време на време блея.

Страх ме е.

 

АЗ ЩЕ ГЛАСУВАМ ЗА НЕГО, ЗАЩОТО:

 

Тях ги е страх.

От сянката му.

Мразят го.

Сънуват кошмари.

Кефи ме.

Подхлъзва се.

Вози се на линейка.

Гледа цветя. Сини.

Не блея.

Не ме е страх.

Вярвам в доброто.

3 коментара:

  1. Ще го предложа в предизборната платформа на Синята коалиция. Става и за клип.

    ОтговорИзтриване
  2. ВАНЬО ПРЕЗИДЕНТ ! ВАНЬО ПРЕЗИДЕНТ !
    опсссс пак се изложих и тук...
    ВАНЬО ГЕН-СЕК на държавата! Мизерната! нашата си ! такава каквато си я направихме последните 20 години.

    ОтговорИзтриване
  3. ъъъъъъъ тоз блог нещо се ебава с моя логин .... а ?

    И все пак! Аз съм ЗА Ваньо... само ако можеше да не се обгражда с цялата тая паплач ... нооо както всички добри деца знаят политиката нещо мръсно и в нея са нужни компромиси, който често са над нашите разбирания за добро и зло ...

    ОтговорИзтриване