четвъртък, 11 февруари 2010 г.

Искам да си купя трактор във FarmVille

Миналото лято започнах да играя една игра промоцирана от социалната мрежа Facebook. Казва се FarmVille. С две думи имаш ферма, отглеждаш артишок и други полезни култури, всичко се развива в реално време и е доста забавно в по – голямата си част.
Вече съм ветеран в играта, рядко влизам във фермата си. Просто очарованието и се изчерпа.
Но миналата седмица по време на поредната ми визита там, реших да видя в магазина дали нещо ново не се продава. Все пак съм милионер в играта. Исках да събудя част от старата тръпка по някакви носталгични съображения като прекрасното лято, което прекарахме със семейството ми.
Нищо ново при плодовете и зеленчуците, при декорациите пълна скука, животните не ме интересуват и ... го видях. В отделението за селскостопанска техника видях моя ТРАКТОР. Черен, лъскав с много яки пламъци по него. Струваше някакви си тридесет хиляди. Моментално цъкнах на бутона за купуване и... Какво бе учудването ми, когато играта ми каза, че мога да го имам само, ако съм стигнал десето ниво на MafiaWars. Това е друга игра във Facebook. Оказа се, че двете игри са продукт на една и съща фирма и са скачени съдове.
В началото на тази седмица арестуваха Алексей Петров в показна операция срещу организираната престъпност наречена Октопод. С учудване разбрах, че прякорът му бил Трактора.
Явно е минал десето ниво, а тези от Zynga, създателите на играта имам предвид, са пророци.
Добре, че не играя на FishVille, че там има октоподи.

1 коментар:

  1. тракторите са по 5 000 вече, другите машини са още по 30 000

    10-то ниво на Мафията не се ли прави за нула време?

    ОтговорИзтриване