понеделник, 29 юни 2009 г.

Предизворно

Колко му трябва на човек?

Не малко, както се оказа.

Главният мюфтия откри предизборен митинг на ДПС.

Значи ДПС е партия на религиозна основа и ако не греша, това е забранено от конституцията.

Много любопитно, но факт.

Факт, на който никой не реагира.

Нито Конституционния съд. Нито Прокуратурата. Нито дори Бойко Борисов...

То се каза преди време – аз съм изворът на всички блага.

Никой не си е позволявал такова безочие.

Дори и Вълко Червенков.

Явно ДПС са се самозабравили до такава степен, че...

Искам да кажа нещо на тези хора с различно вероизповедание от моето.

Пичове, използват ви.

И аз ходя до тоалетната, като вас. Даже по – често.

Някога, когато бях войник – 1989 – та семейство бългаски мохамедани ми спаси живота.

Дори не им помня имената. Помня къщата и мушкатата, които имаше на балкона.

Розови. За първи и поледен път видях такива.

Помня ги.

Даже по – често, отколкото искам.

Няма коментари:

Публикуване на коментар