неделя, 7 юни 2009 г.

НДК ВХОД А З

Ааа, АЗ ли? Не съм бе, хора.

Насън и на яве не съм гласувал.

Гледах Ролан Гарос.

Там имаше само един без купен вот.

Неговият вот е неоспорим и ненужен на мен, и както се казва милиони българи.

Предпочитам да си гледам ония ненужен швейцарец, отколкото да се разкарвам до 12234 – та гимназия, където да сложа една хартия в друга.

Да, ама искам да се променям.

И АЗ не знам какво, но искам.

И АЗ няма да съм доволен.

И АЗ искам моите деца да са като ония ненужен швейцарец.

Ама ме мързи.

Не вярвам на политици.

Ролан Гарос, какво по – важно от това.

Някакви хора, ще ходят В ЕВРОПЕЙСКИ ПАРЛАМЕНТ.

Много важно.

А, щях да забравя, махмурлия съм от снощи.

1- 1 с Ирландия.

Шо да гласувам.

Далече ми е.

И ми е досадно.

Боли ме главата.

Аа, бе, аре а, да си .... работата.

Пък децата ми ше му откъснат главата на ония ненужен швейцарец.

ГЛАСвчУВАЛ

Няма коментари:

Публикуване на коментар