сряда, 23 февруари 2011 г.

За технологиите и водата

Снежната покривка на милата София рано сутрин е приятна. Снежинките напомнящи зимата и поръсени без да се натрапват върху якето ми също.

Веселата дружина в мое лице се занесе до болницата и там се появиха проблемите с придвижването. Кучета и локви владеят един двор, голям колкото малък квартал в Казанлък, например. Това се преживява.

Спокойно се прибрах в къщи, без необходимата информация за това.

Няма вода. Крановете не пускат и капчица.

Организация на спасителен екип за закупуване на вода.

Някъде към 6 се оказва, че Софийска вода ни е пратила мейл. От 9 до 21 мили ми няма да имате водааааа.

Приемам го някак си, готвенето е изпитание, но все пак съм бил в казарма и го преглъщам.

Това, което ми дойде в повече ще го споделя с вас.

Къде живеем? Как се научават битовите новини?

Как се оставя цял квартал без ВОДА 12 часа?

По закон Софийска вода е длъжна да пусне съобщението в ДВА ГОЛЕМИ ЕЖЕДНЕВНИКА и на САЙТА СИ.

Не си купувам вестници, не следя сайта на Софийска вода, Бога ми.

Една приятелка попита във Фейсбук, защо по дяволите в Лозенец няма вода. Жената току – що се е прибрала в къщи и крановете мълчат.

Уведомих я за ситуацията.

Тя го прие спокойно.

Аз обаче, не мога да бъда спокоен, след като по НЕТА, висша технология един вид, трябва да кажа на някого, че няма да има ВОДА.

Драконът на ВОДАТА пропълзя по канала...

Споко хора, има ВОДА, вече има

Няма коментари:

Публикуване на коментар