петък, 31 декември 2010 г.

Блог – панаирът ми за една година назад / чете се без да се спира на точките, не че има такива /

Новогодишна тишина

Снежна рапсодия / как да спрем цигарите безболезнено /

La leçon particulière* по богословие

Печени кюфтета с топено сирене

Аз съм малка икебана, кой ще каже, че съм не

За кожата на един снегорин

ГМОмутацията на гладните врабчета

Париж, щата Симеоновград

Кичур коса за Стела

Мразя стълбите и Гоце

Приказка за тримата строители, мастиката и 140 лева на квадрат

Великденските страсти на чалга поколението

СЕМки, папийонки и бонбонки

Пенсиите на Бойко, Андреа и Галена

Англия на Капело: Подлучено пиле с доматен сос по черноосъмски и прокиснал „ Гинес”

Правителството: „Аз съм пътя, Левитрата, Виаграта и Веселин Маринов...

Това е елитарна статия, не са желани шибани неподготвени лица

Буболечо – Мечова реалност

Бъгария – страната на буболечките

Всеки си носи кръста...и задника под него

Другияя бряяяг на рюкътъъъъ или първи стъпки в Хърватия

Последният ми разговор с Бог

Историята на Тримата влъхви, които се сблъскали с една учителка по рисуване

Бибилотеката на дядо, малко пчеларство, малко битие, и малко мед

Вярвайте в Коледа и Весела Коледа

Mein Kampf*

Пописах, помечтах, поправих се на интересен, на моменти дори се попиках, но пък излъсках някои идеали, направих ги почти нови и може би станах малко по – извисен отколкото ми се иска.

Весела Нова Година!

Няма коментари:

Публикуване на коментар