неделя, 25 юли 2010 г.

И Щирлиц беше там, и той пя / Господня молитва за Русия и матряла на Бойко /

Спокоен съм вече. Русия ясно заяви, поне за мен, своята идентичност като страна. Путин пее. С бивши шпиони от СССР.

Какво: С чего начинается Родина.

Не, не сте се объркали годината е 2010 – та, не е 1979 – та например.

Там е така. Новият Сталин, икономическия Сталин, КГБ в реален вариант заявява на руската душа, че Щирлиц е герой, възпят в 17 мига.

Тука - става по подобен начин. Само че невъзпетия герой е...

Тато.

Каратиста по примера на самбиста връща социалистическия спомен всеки ден. С всяко отваряне на устата си, Бойко заприличва на Тодорживков.

И ни връща в 1981 – ва.

Дори и личната ми сестра го харесва. Ама тя е на 55 и е расла с облъчванео на социалистическата рОдина.

Аз съм европеец, чувствам еднакво добре и в Брюксел, и в Лондон, и във Франкфурт.

Тя има нужда от Тато.

Те имат нужда.

Те – матряла.

В Русия е така.

Явно и тука е така. Все пак Веско Маринов е барда на властта.

„Отче наш, Който си на небесата!

Да се свети името Ти, да дойде Царсството ти, да бъде Волята ти, както на небето, така и на земята. Хлябът наш, който ни даваш всеки ден...”

Това е най – молитвената молитва.

Да ви напомня за някои хора.

Бойко, който „ ДАВА” вашите пенсии, заплати и каквото...

Зрелия социализъм в действие. С лек мутренски елемент.

Русия вече е погребана, там Изпепелените от Слънцето властват.

Тук, по светлия пример на самбистите отиваме на „ Кит „.

Не е цаца, риба е.

А, вече е 2010.

И няма кой да се събуди и пита, коя година сме всъщност.

Няма коментари:

Публикуване на коментар