вторник, 6 юли 2010 г.

Правителството: „ Аз съм пътя, Левитрата, Виаграта и Веселин Маринов

Знаете ли каква е разликата между Левитра и Виагра.

Много е проста: едното се употребява с алкохол, за другото е забранен.

Ако все още в тая държава има останали трезвени, които се грижат за мъжкото си достойнство и то не е защитено от тандема Борисов – Цветанов.

Пътя е ясен: от мляко като Татовото до пленуми на МВР.

Непогрешимите се самозабравят в медийния си комфорт и лошата шега, което ще им изиграе това, просто се пъчи и казва: „ ЕХОООО, АЗ СЪМ ЛОШАТА ШЕГА НА БОЙКОООО И ЦЕЦООО.”

Те си го просят и какво по – хубаво от това...

За една стара дама, която можеше преди тия да произведе само Пеницилин.

Е, все пак има препарати на достойни фирми, които да реанимират сексуалния живот дори и на столетница.

При подходящите мъже и със съответния медикамент.

Веселин не пя просто за МВР и ГЕРБ в своя „ химн „.

Той пя за своите.

За Бузлуджа, за рогата на Архара.

За свободното падане на Бойко Борисовата завера.

И за нас.

Простите потребители на държавата наречена България.

P.S. Ако ме арестуват утре, е защото не харесвам Веселин Мариниов.

1 коментар: