четвъртък, 30 юли 2009 г.

Въображението: лъжа или...


Някога имали ли сте приятел, който само вие виждате?
Отговорът е ДА.

Като женско списание нали? Поне заглавието грабва веднага. Но аз си задавам този въпрос много отдавна. Световете измислени от някакви хора лъжа ли са. Или вярваме на луди. Или сме луди. За себе си гарантирам.
Някога много отдалечено във времето имах челен удар с „Всичко живо е трева”, няма да обяснявам какво е това. Книга. Откровена лъжа. Красива лъжа. Лъжата на всички лъжи. И аз се влюбих в лъжата. Кротко убих Граф Монте Кристо и се отдадох на тази порочност наречена фантастика.
Днес моя син ми каза, че ме е излъгал. Всички лъжат, ще си кажете. Ама в живота не е точно така. Той ме излъга за своя невидим приятел. Няма такъв. За което съм виновен аз. Да, да точно аз. Сритах въображението му. Отговорът беше лъжа.
Узрей за лъжата или въображението.
Надцених неговия свят, който не е нито Дюн, нито Хиперион, нито дори Хрониките на Амбър.
Извинявай моето дете, ти си само на седем.

Няма коментари:

Публикуване на коментар