събота, 15 юни 2013 г.

Аз съм лицето на протеста, и ти, и ти , ти ....и ти. Ние.




Съвет: нарежете на тънки филийки вряла вода, докато амфетамините ви пуснат.
Янко Петров - Свинарчето ми бил ръководител на протеста. 
Къв е тоя ? се питам аз. 
Но се сещам, че той реже водата на филийки от много време и все безрезултатно.
Този протест толкова спонтанен и неприкосновен, че всякакви такива самозванци имат място в него, толкова колкото коня на Калигула в римския сенат.
Всякакви такива професионални протестиращи само го мърсят.
Този протест е наш.  
И не желая от мое име да говори, който и да е.
Аз съм там с моето си лице.
Както и ти, и ти, и ти...Ние.
Личностите възмутени от най - скандалното назначение в държавата.
Пак повтарям ЛИЧНОСТИТЕ, а не лумпенизираната тълпа, която се опитват да ни изкарат послушните медии.
И не дойдох със специален рейс.
Пуснаха специална мотриса в метрото за да отида на протест.  
Съботата е странен ден, най - странния от всичките седем. 
18 и 30 на площада.

Няма коментари:

Публикуване на коментар