събота, 9 април 2011 г.

Съботни размишления за живота или какво движи човека с флекса

Винаги съм твърдял, че съботата е странен, необикновен ден до обезумяване. Събудих се в 7, като бодър пенсионер ще си кажете вие. Е, да де ама аз не съм пенсионер и съм купонясвал, част виртуално, част на живо, до 2 сутринта.

Съседа с флекса започна траш метъла в 7.

Копче не мога да му кажа.

Спазва всички правила.

Мой си е проблема, кога съм си легнал.

Той е в правото си да изръчка волумето на мах и да си пили балкона в7.

Питам се какво движи този човечец. Освен мускули, кости, гръбначен мозък и вегетативна нервна система.

Ако, аз си пусна на мах Нирвана например, веднага ще дойде съседа отляво да ме наругае.

Флекса, свещения флекс не се ругае, той се преглъща.

Теглиш му една и си слагаш възглавница на главата.

Нирваната не се преглъща, тя е музика дето си я пуснАл щото ти е кеф.

Ония с флекса работи.

За доброто на своя дом.

Утре и на теб ще ти се наложи да пуснеш флекс е аргументът на съседа отляво.

Да пич, ще ми се наложи и вервай ми няма да го правя в 7 сутринта.

В събота.

И пич, да знаеш на теб никога няма да ти се наложи да слушаш Нирвана.

Щото слушаш флекса на ония отгоре. Дето си пили балкона.

1 коментар:

  1. Някой мой съсед, пък е решил да прави ВИК ремонт и да спре водата на 16 етажен блок! Да, точно в събота сутрин, и е сложил бележка за събитието пак тази сутрин!

    ОтговорИзтриване