понеделник, 14 март 2011 г.

Писмо до Ралицова

Mozart is a great composer!”

Така започва и завършва една твоя статия. И един гениален филм.

Колкото и противогаза да ми сложат ще казвам: Марк Твен е най – великия писател.

Защо ли?

Той е описал момчетата.

Томас Джеферсън Сойър.

На времето много се обиждах на баща ми, когато ми кажеше „Том Сойър” по отношение на момичетата.

Помните ли Беки?

А, помните ли, какво прави Том пред къщата и?

Днес на една спирка, чакайки до обезумяване автобус със синът ми бях свидетел на най – томсойъровското поведение от него. Е, сега, той не ходи на ръце и не се разходи по оградата, но почти...

Моя кротък син.

Ралицова, той пое щафетата.

Има три шестици.

И Беки.

Не мога да си изтрия усмивката от лицето. Той също. Нищо, че се прави на сериозен пред Дара.

Давай, мойто момче, Том ще е жив, докато има момчета на този свят.

И ще казва на учителя си:

„Говорих с Хъкълбери Фин”

Гордея се с теб.

Марк Твен е най – великия писател.

Написал е най – момчешката книга.

И любов моя, да ти кажа, Моцарт папките да носи на Твен.

Марк Твен е най – великия писател.

И още не мога да си изтрия усмивката от лицето.

3 коментара:

  1. Моцарт ще ги носи на отиване, но на връщане ще си разменят ролите...

    ОтговорИзтриване
  2. Разкажи де, разкажи. Само недомлъвки ;-)

    ОтговорИзтриване
  3. Специални поздравления и адмирации за автора на блога. Много добра идея и наистина се получава едно интересно четиво. Браво.

    Pattaya by Motorbike

    ОтговорИзтриване